پست ثابت

سلام

ヽ(*⌒∇⌒*)ノ

به وبلاگ من خوش اومدید

اینجا بیشتر از تیکن آپ میشه

(*^▽^*)بدون نظر برون نریااااااااا(*^▽^*)

پیشنهاداتون هم حتما بهم بگید

کپی با ذکر منبع آزاده ولی بدون اون شرمنده

برای تبادل لینک کامنت بزارید

خوب همین دیگه......این ما و اینم شما


(♥ω♥*)

آدرس اینستاگرام:

TEKKENDIARY
نظرات 16 + ارسال نظر
عاشق تمام دختران تیکن دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 19:46

حالا مسابقه نمیزاری؟تورو خداااا

عزیزم گفتم که نمیتونم

عاشق تمام دختران تیکن جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:54

مثل مسابقه ی خودم

متا سفانه فکر نمیکنم بتونم چون به احتمال زیاد قراره نتم قطع شه اونوقت نیمه کاره میمونه

عاشق تمام دختران تیکن جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 20:24

من میخوام یه مسابقه برگزار کنی

بیشتر توضیح بده ببینم میتونم یا نه

عاشق تمام دختران تیکن جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 18:29

میتونی یه کاری برام کنی؟

تا چی باشه...بگو حالا

نینا وارداریان شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:58 http://tekken.mihanblog.com

وب زیبایی داری عزیزم ما چرا مطلب هات اینقدر کمه؟ برو تو
www.deviantart.com و زیر شاخه هاش کلی عکس هست.اگرم با تبادل لینک موافق بودی بیا وبم اونجا بهم بگو

اومدم

چیهیرو پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:43 http://kazamajinlover.mihanblog.com

آپیدم بدو بیا

اومدم

عاشق تمام دختران تیکن سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 12:19

دوباره برات آپلود عکس و میگم ولی چون کامپیوتر ما خرابه من توی مسابقه فقط میگم تا بکشین حالا توضیحات:اول باید عکس و آپلود کنی برای آپلود برو به این سایتPicofile.comاونجا نوشته فایل‌مورد نظر یا همچین چیزی بعد فایل موردنظر رو میزنی میره توعکسات از نقاشیت از قبل عکس بگیر تا بره تو گالریت بعد رو نقاشی کلیک کن خودش آپلودش میکنه بعد باموس، کلیک سمت چپ نه راست رو میزنی بعد کپیش میکنه بعد دوباره همون رو میزنی میاره بقیرو، بای.راستی باهمونErminaگزاشتمت اشکال که نداره؟

آقا من باید آدرس عکسو بدم دیگه؟؟تمام...آپلودو بلد بودم.نه اشکال نداره

عاشق تمام دختران تیکن سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:49

عزیزم اسمت تولیست شرکت کنندگان هست بیا نگاه کن و بهت خبر میدم مرحله ی اول کی شروع میشه.

باش

عاشق تمام دختران تیکن سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:34

اسمت و چی بزارم؟

همون Ermina

عاشق تمام دختران تیکن دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 21:43

تو رو خدا بیاوب یه پست جدید گزاشتم به اسم بخونید و دعا کنید بیا بخون تورو خدا!!!!

اومدم..

عاشق تمام دختران تیکن دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 20:43

توکودوم مسابقه ثبت نامت کنم راستی جوابات وبرو تووب بخون جوابتو دادم.

تو نقاشی ثبت نامم کن....اومدم

عاشق تمام دختران تیکن دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 20:05

سلام عزیزم اگه وبت جدیده مبارک باشه اگه نیست بازم مبارک باشه خخخخخخخ.بیابه این وبalisa-bosconovich-fansتوی نویسندگان اولیه نه دومیه اسم منه روش کلیک کن تو مسابقه ی تیکنی من شرکت کن

باشه الان میام

چیهیرو دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 10:45 http://kazamajinlover.mihanblog.com

وبت مبارک باشه عزیزم
لینکیدمت تو هم بلینک

مرسی چشم

دیانا دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 07:50 http://loverjinkazama1.blogsky.com

وبت قشنگ هستش + لینکی

مرسی

asuka یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 22:43 http://tekkencity.mihanblog.com

لینکی عزیزم.....وبت مبارک..

مرسی عزیزم

یگانه یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 22:37 http://tekken2015.mihanblog.com/

لینکییییییییییی منتظر پستای حدید ازت هستم

ممنون کلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.